Friday, 20 January 2012

ME IS IEYKA NOOR RAHMAN MAKA TAK KENAL,MAKA TAK TAHU LOL :D

Views
ni aku haha :D >>>>>

As-salam.Hai.Hello.Hallo.


Name: SITI ZULAIKHA NOOR BT AB RAHMAN
Birthday Date: 24 Jun 1994
Facebook: Ieyka Noor Rahman


apa lagi ek aku nak cerita dekat korang? mengikut kawan2 aku la kan. aku ni macam gila2 sikit. aku bukan apa. dekat rumah aku ni jenis yang terkongkong.so bila dekat sekolah.aku cuba la express kan diri aku tu. aku serlahkan diri aku sendiri dengan gaya aku.dekat sekolah memang korang akan tengok aku bising je. tapi time dah nak spm tu. bak kata kawan aku dodo ni la, dia kata aku dah senyap sikit la.dia pun pelik.haha!!
but, aku ada tempered aku sendiri.bila aku mengamuk,aku pun kekadang tak dapat nak jadi diri ni waras sikit.hehe.and semua benda yang aku nak,mesti kena dapat.haha!! dasyat kan aku. aku ni kerja asyik tidur.ada some of my friends yang panggil aku sleeepy cat.haha!! ada jugak yang panggil aku kucing gemuk. :P aku tak ada la gemuk sangat.aku rasa la.hehe. mesti korang tertanya-tanya kan why must it be kucing? ni because aku suka sangat kucing.hehe.dekat rumah aku je ada 10 ekor kucing.tu dulu la.sekarang ni tinggal 8 ekor.satu mati sebab sakit buah pinggang(jangan gelak ea..this is true story) and lagi satu mati kena langgar.
time tu.aku nangis bagai nak rak.ye la.semua kucing aku tu, lama gila wei hidup ngan aku.lebih la 6 years. dasyat an. ayah aku time nak pujuk aku dia kata cam ni, "ika,jangan la nangis lagi..ayah rasa dah tiba dah waktu dorang sikit2 pergi...ye la.. kucing2 tu semua dah lebih 6 tahun tinggal ngan kita.tengok si comel ngan salem tu,tu kucing veteran tu tinggal dengan kita.mana kucing yang hidup sampai 10 tahun dengan manusia"
lepas habis je ayah cakap.aku terus senyap.hehe


besides, aku ni minat sangat2 nak jadi doktor(but bio susah betul nak dapat A.asyik dapat B+ je)
korang semua tolong la pray for me. aku nak impian aku tercapai.aku suka tengok doktor2 ni kerja.
bagi aku jadi doktor ni best,challenging and banyak lagi.

tapi aim aku yang paling aku nak capai is jadi doc dalam major physician because aku kesian tengok orang2 yang asyik kena potong kaki just because of diabetes(one of them is ayah aku but dia tak ada la sampai kena poting kaki.still try to maintain)
and family aku memang ada pun keturunan kencing manis ni.(risau aku..huhu)



anyway, kalau korang betul2 nak kenal aku.korang add la fb aku.aku ni jenis yang online 24/7.hehe. 

ni fb aku :D add tau.tak payah la segan2 bak kata kawan aku sheena :she's friendly people!! :D"
*haha btw,thanks sheena!!

1 comments:

you have a comment for me? booya!!! sila3. jangan malu2.. :D

INI ADALAH HAK MILIK ORIGINAL IEYKA NOOR RAHMAN :D