Monday, 19 March 2012

THE TRAIN IS COMING!!! oooo... TERASA GETARAN GEMENTAR RESULTS SPM!!

Views


gila la wei. hari ni dah 20/3. besok je kut 21/3. pergh!! takut gila wei. takut gila2. sampai demam aku dibuatnya. apalah results yang aku dapat nanti. banyak betul ketakutan yang ada dalam diri ni. kalau results okay, excellent tak apa la. yang aku dok risau ni, results kalau hampeh. apa yang aku nak jawab dengan bapak aku tu. haiyoo. susah la hidup ni.


jantungku meronta-ronta ketakutan.




aku dah plan consequence kalau results excellent and worst.

kalau la excellent la kan :
  1. aku akan cari, search dalam internet ni semua biasiswa yang boleh apply.
  2. kalau aku tak dapat upu, aku akan masuk matriks and then aku akan pastikan pointer aku 4.00 je.
  3. aku masuk ukm or um, further untuk jadi doctor.
kalau la worst la kan :

  1. aku akan minta ayah, aku nak ambil stpm je la.
  2. then, aku kena la jadi budak sekolah balik. haiyoo.



tapi bagi aku kelakar la juga. sebab kan nak ambil results ni. semua orang buat law of attraction. termasuklah aku sekali. semua orang set kan gambar 9 A+, 10 A+, 11 A+ sebagai default picture. berkempen betul semua orang. to me la kan. benda ni interesting because semua orang yang buka facebook kita akan baca benda tu and then terus jadi doa. moga2 la aku dapat 9 A+, tak pun straight A's la kan.


+1 : betul ke kau target sampai macam tu sekali? kau tak takut. nanti tak dapat kau frust menonggeng gila2
       wei.
aku: tak salah kan berharap? biar lah. at least aku berharap nak dapat yang terbaik. bagi aku, kalau nak
       berharap tu, biar lah yang the best punya.

어떻게??!! aku sebenarnya, tak tahu la. aku ni, truthfully la kan, mana la pandai sangat. trial pun, bukannya excellent nak mati. cuti ni pun, aku menyesal juga. banyak masa aku terbuang. aku ada juga buat research bagai ni, but bila fikir2 kan balik. macam worthless je aku buat research bagai ni. macam tak cukup and tak confident je aku nak apply dalam life aku ni. to those yang baca blog aku ni, doakan la aku ek.

SITI ZULAIKHA NOOR BINTI AB RAHMAN 100% DAPAT 9 A+ DALAM SPM.

hehe. saje je suruh korang baca tu. at least korang baca tu. cara korang doakan aku la tu.

really badly desperate nak results excellent gila babeng. 

wish me luck you guys!!  





















2 comments:

you have a comment for me? booya!!! sila3. jangan malu2.. :D

INI ADALAH HAK MILIK ORIGINAL IEYKA NOOR RAHMAN :D