Tuesday, 22 May 2012

BLACK SWAN

Views
Tarikh aku tak ingat, tapi ini berlaku pada suatu malam jam 12 malam (nak midnight je. haha. baru ada feeling bebeh) pada tahun 2011 di dorm H3, STJ.
Ahli-ahli yang terlibat ialah aku, awin, miera, ummi, piqah, pqod and hanim.
Ni kisah tengok movie masa baru first time excited nak mati dapat laptop satu malaysia. haha.


Cerita ni.. Cerita ni.. kita orang tengok yang full version!!! fuuuyoh!! haha. tak ada cut2 maaa.. :p
Masing2 gila, tak sedar diri nak SPM. Miss the old times bebeh..
Auwwww.. touching tak korang? haha.


Okay, masa ni..kita orang semua macam rajin gila nak mati la kan. pergi dorm orang semata-mata nak copy

cerita ni. Nak tahu kenapa kita orang semangat gila nak tengok cerita ni? sebab, kita orang dengar cerita ni

macam bangang tak elok nya.. Yang aku tak sangka la kan si pqod ni.. dia bukan nya dormate kita orang pun

 tapi dah nama pun best friend la..dia sempat la pesan kat aku sebelum tengok cerita ni, "mikan, nanti kan, bila

 kau nak tengok cerita ni, jerit nama aku tau. Ingat tau!!". aku just hanya angguk je laa.. time tu aku dengan ummi

tengah tengok rapunzel.. bila dah nak dekat pukul 12, aku jerit la nama dia, then dormate dia kata dia dah tidur.

 tak dapat den tolong la..agenda mesti diteruskan.haha. Lepas tu aku cakap pula dekat ummi, "ummi, kau tak

payah join la. tak elok untuk kau. seriously doe.haha." then ummi dengan bertekadnya kata dia nak join juga.

 aku pun malas la nak halau kan. nama pun member. tiba2, tak ku sangka wei, pqod dengan muka yang baru

 bangun tidur terpacak dekat dorm aku. terkejut kita orang. punya la ghairah si pqod ni..haha. Lepas tu,

masing2, apa lagi..ambil port la kan.. duduk bawah kipas..supaya sejuk..ambil selimut alas simen tu.. kalau tak

 nanti..orang kata la..boleh mandul..haha. macam bangang.. haish. masing2 perangai gila. semua excited nak

 mati. yang aku tak boleh blah tu..si miera ni..dia boleh pula bawa bantal busuk dia sekali. grrrr...rasa nak bagi

 pelempang je...dah la duduk bawah kipas.. dia memang betul2 kasi toksin kat kami yang sememangnya anti gila

 nak mati bantal busuk dia tu.. rasa nak bakar je bantal tu..okay2. sambung balik.. Kitaorang memang semangat

 nak mati la kan tengok cerita ni. sebab baru first time boleh buat movie ramai2.. lagi satu.. Ni semua sebab

 masing2 nak rasa jadi budak2 atas 18 tahun. boleh tengok semua genre cerita la kononnya. haha. Time tengok

 cerita ni, aku kata dengan korang..perangai masing2 macam haram gila!!! haha

Ya Allah.. time tiba je part2 yang censored tu.. suara miera..bukan main lagi menjerit.. dia cakap macam ni.. " 

wei3!! apa yang dorang buat tu... eeeeee!!!ewwwww!!!". haha. perempuan ni memang.. rasa nak bagi kaki je

.. jerit2..padahal mata luas je tengok screen..hahaha. ada banyak la lagi drama2 yang berlaku kat kitaorang masa 

tu.. time tu..otak2 masing2 dah kotor gila.. aku tak nak cerita lagi.. nanti korang boleh muntah hijau. haha.

habis je tengok cerita ni..satu incident berlaku...sangat dasyat woooo!!! gila dasyat!!! benda ni berlaku keesokan 

harinya, time tu waktu maghrib kat surau..aku tak tahu sangat la..sebab time tu aku tengah membuta.. budak2 ni

 kata.. mata ummi kemek sebelah. eeee..seram doe!! haha.cepat2 kita orang hantar dia pergi hospital terus.. 

nasib baik tak jadi apa2..

tu la...setiap apa yang berlaku..mesti ada pengajarannya.. melalui incident tu la.. kita orang dah stop tengok

 cerita ni..masing2 bertaubat..haha..

that's show yang sebenarnya ALLAH memang sayangkan kita orang.. dia bagi kita orang balasan secepat yang

mungkin supaya kita orang dapat iktibar.. maklum la kan..masing2 tak sedar diri nak ambil exam penting..haha..

so that's all aku nak cerita.. I really miss you guys.. hugs and kisses from me.. muah3!!

xoxoxoxo <3<3<3 :*

best friends till jannah!!! I love you guys sooooooooooooo much!!!


2 comments:

you have a comment for me? booya!!! sila3. jangan malu2.. :D

INI ADALAH HAK MILIK ORIGINAL IEYKA NOOR RAHMAN :D